Képek

R (27).JPG

Belépés



Látogatóink:

Oldalainkat 34 vendég böngészi
Tartalom találatai : 1497287
Magi István (HC) Repülőmodellező Weblapja
Master - Slave kapcsolat kiépítése (oktatás)
Írta: Magi István   
2017. augusztus 04. péntek, 05:49

Taranis - Turnigy 9X összekapcsolása
(OpenTX - ER9X, oktató módban)

Itt ismertetem hogyan lehet egy Taranis - Turnigy 9X rádiópárost Master - Slave módba összekötni (tanuló páros kialakítása). Az itt leírtak általános érvényűek minden OpenTX - ER9X összekötésre. A leírásban feltételezem az OpenTX és ER9X alapszintű ismereteit (lásd a weblapomon).

Bővebben....

 
FW-190 eladó
Írta: Magi István   
2017. május 22. hétfő, 07:38

FW-190 Focke Wulf vadászom eladó


Eladó egy FW-190 Focke Wulf vadászgép, vadi új, csak beállítva és bejáratva volt.
Fesztáv: 1790 mm
Motor: JC23 EVO II benzinmotor (23ccm),
Behúzható, teleszkópos futók,
Fedélzeti akku: 3s 2200mAh, 15A-es BEC,
Gyújtás: 5s NiMH
Felszálló súly: 6.2kg,
Akku és vevő nélkül
Ára 180.000 Ft 170.000 Ft, 160.000 Ft, 150.000 Ft

Bővebben...
 
Fedélzeti táp zajszintmérő
Írta: Magi István   
2017. február 19. vasárnap, 10:30

Fedélzeti tápvonal zajszintjének mérése és csökkentése
(a szervók által okozott tápzaj)

Nagyon sokan nem is tudják (és ezért nem is számolnak vele), hogy a szervók (mind az analóg és pláne a digitálisak), milyen jelentősen megrángatják a fedélzeti tápvonalat és ezzel igen jelentős elektromos zajt keltenek! A szervók folyamatosan korrigálnak, impulzusokkal ide-oda rángatják a motort. Ezek a tüskék ráülve a tápvezetékre, eljutnak minden egyes fedélzeti elektronikába. Ma már szinte csak digitális (2.4GHz-es), kompúterizált vevőket használunk, melyek megzavarodhatnak, lefagyhatnak, újraindulhatnak ha a tápellátásuk nem elég zajmentes. Sok megmagyarázhatatlan (-nak tűnő) zuhanás, jelvesztés írható az ilyen zajos, tüskékkel teletűzdelt, rossz minőségű tápellátások rovására!

Bővebben...
 
Indukciós hőkezelés
Írta: Magi István   
2017. január 28. szombat, 10:39

Mikró indukciós hőkezelő építése
(futószárak edzése, lágyítása, hajlítása)

A futóművek gyártásánál sokszor probléma a futószárak hajlítása. Ha edzett (szívós) az acélpálca, nehéz hajlítani és kis rádiusz esetén károsodik (reped, kilágyul) az anyag. Ha lágy, utóedzés szükséges  a megfelelő szívósság eléréséhez. Nagy segítség egy tiszta, egyszerű és akár koncentrált helyre összpontosítható indukciós kemence. Minden kapható hozzá és nem túl drága!

Bővebben...
 
P-51D Mustang épült
Írta: Magi István   
2016. november 27. vasárnap, 14:59

Styroman féle 1500mm-es P-51D Mustang építésébe kezdtem! Kész van!
Az eredetileg elektromos verziót én robbanós változattá építettem, ez némi improvizálást kívánt.


Az építési fázisképek itt követhetőek (folyamatos frissítésben)!

 
Fix fékhatású futómű készítése
Írta: Magi István   
2016. október 20. csütörtök, 14:23

Robbanós gépek beton kifutón sokszor nem akarnak megállni, ekkor jön jól egy állandó fékhatású, fékezett futómű, mely a füves kifutók ellenállását hivatott helyettesíteni. Lehetőleg olyan, ami nem veszti el fékerejét 2-3 leszállás után. A fékpofa (gumi) kopását némiképp kompenzáló megoldást mutatok be!


Bővebben...
 
<< Első < Előző 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Következő > Utolsó >>

1. oldal / 24