Képek

Super Air 010.jpg

Belépés



Látogatóink:

Oldalainkat 39 vendég böngészi
Tartalom találatai : 1742960
Izzító pipa házilag (fedélzeti) - Oldal 2 PDF Nyomtatás E-mail
Írta: Magi István   
2010. szeptember 14. kedd, 13:50
Tartalomjegyzék
Izzító pipa házilag (fedélzeti)
2. oldal
3. oldal
4. oldal
5. oldal
Minden oldal

 

A Nettet feltúrva egy használhatóbb kivitelezést sikerült találni:

III. helyezett:

Tekercselt csatlakozás.

A csatlakozást elkészítettem és teszteltem.


(tekercselt csatlakozó)

Hidegen a csatlakozás kb. 20-30 le-fel dugdosást bírt ki, majd annyira kikopott, hogy fogóval összébb kellett nyomni. Ez után viszont ismét jó lett.
Viszont melegen a zsugorcső meglágyult és a tekercs összehúzása erősen lecsökkent. Ezzel a kontakt jelentősen romlott.
Nem találtam eléggé strapabírónak.

Tovább kísérletezve még két megoldást találtam ki:

II. helyezett:

Sorkapocs bél ("csoki") csatlakozás.

A csatlakozás eme módja már nem függ a hőmérséklettől (mivel csavaros szorítású)! A sorkapcsot minden villamossági szaküzletben kapni lehet (kb. 150 Ft/12 elemes sor)

A két csavar kitekerése után a réz bele kitolható. Készítettem belőle kétféle verziót is:

1. félbevágva,
2. egészbe


(beforrasztott vezetékek a sorkapocs belébe)

Ez után kivettem a csavart és rázsugorítottam egy-egy zsugorcsövet.


(szigetelve)

A csavar helyét kilyukasztottam és betekertem a csavart.

A gyertyára felhelyezve a csavart meg kell húzni, ügyelve arra, hogy a csavar és a motor hűtőbordái között kellő rés legyen (ellenkező esetben zárlat lesz)!


(a félbe vágott verzió)